Meteen naar de inhoud

Over GIDZ

Ingrid Maas

Wie ben ik

Aangenaam, ik ben Ingrid Maas, ervaren gastvrijheid/hospitality coach en woonachtig in Tilburg.

Laat ik je iets vertellen over de waarde van gastvrijheid.

Gastvrijheid is het verschil tussen een goede dienstverlening en een gastvrije dienstverlening waar een herinnering wordt achtergelaten met een positieve verwondering.

Een herinnering met indruk, wat maakt dat de gast/cliënt/patiënt graag bij jouw organisatie terug wil komen en deze ervaring deelt binnen familie, vrienden/kennissen en op Social media. 

Na ruim 30 jaar communicatie-ervaring bij een grote financiële dienstverlener heb ik in 2011 de overstap gemaakt naar de communicatieve kant binnen de zorgwereld. Het leek een wereld van verschil, maar niets bleek minder waar: gastvrijheid, gehoord en gezien worden en de gast/cliënt/patiënt centraal stellen en positief verwonderen geeft waar dan ook altijd een meer dan tevreden resultaat! Zéker met de krapte op de arbeidsmarkt welke de komende jaren zal toenemen, vraagt onze kijk en handelen een andere mindset en een gastvrije houding van werknemers én werkgevers.

Veel (mond)zorgpraktijken heb ik inmiddels mogen begeleiden in het hospitality proces. Met respect voor de praktijkculturen zijn er mooie en waardevolle resultaten behaald. Denk hierbij aan bewustwording van de beleving van wachttijden/ communicatie in het zicht van cliënt/patiënt of hoe om te gaan met kritische reviews.

Ik wil je graag helpen jouw wensen en doelen te bereiken en het verschil te laten ervaren.

Kijk op de pagina Diensten wat ik precies voor je kan betekenen