Aanbevelingen
Vele (mond) zorgpraktijken heb ik inmiddels mogen begeleiding in het hospitality proces. Met respect voor de praktijkculturen zijn er mooie en waardevolle resultaten behaald. Je kunt hierbij denken aan bewustwording van de beleving van wachttijden/ communicatie in het zicht van de client/patiënt- hoe om te gaan met kritische reviews- de waarde van cliënt/patiënt beoordelingen.
Met Ingrids enthousiasme en inzet heeft zij onze praktijk goed op de kaart gezet en ons duidelijke handvatten gegeven om hier verder zelfstandig mee aan de slag te kunnen. Ze is integer en gedreven en wil voor je bedrijf het onderste uit de kan halen, wat zich uit in resultaten! Wat is het toch leuk om al die positieve reacties van onze cliënten/patiënten te lezen.
Tandheelkundig Centrum Moergestel
Ingrid heeft ons ondersteund bij het implementatieproces van het reviews proces.
Fijne samenwerking met een succesvol resultaat.
Vanaf nu bieden de reviews ons de kans om onze diensten aan te passen en/of te verbeteren waar nodig.
Daarnaast geven reviews transparantie in de zorgverlening en service, dit alles is voor ons een échte toevoeging!
Dank je wel Ingrid.
Tandheelkundig Centrum ’t Gooi
Dankzij de inzet en begeleiding van Ingrid staat onze praktijk op de kaart, en hoe!
Naast goede zorg weet ons volledige team inmiddels hoe fijn en belangrijk gastvrijheid is. Zij zijn de gastvrijheid in onze praktijk. Gastvrijheid is de mooiste zorg die je je patiënten kunt bieden, en wij bieden die zorg met en voor elkaar!
Tandartsengroep Zandpad, Numansdorp (Zuid-Holland)
Dank je wel Ingrid voor je hulp en coaching tijdens het implementatieproces van de patiënten reviews op onze website.
Wij hebben een fijne samenwerking ervaren met korte lijnen in een zeer resultaatgericht proces!
Reviews geven transparantie in onze zorgverlening en service waarbij we nu in kunnen haken op specifieke ervaringen waar nodig.
Wij zijn heel blij met alle terugkoppelingen.
Wij bevelen Ingrid zéker aan.
Tandheelkunde & Implantologie Amsterdam
“Sinds wij beoordelingen kunnen teruglezen op Zorgkaart, google en “Patiënten Vertellen” zijn we ons veel meer bewust geworden van de beleving van onze cliënten. Dit ervaren wij (praktijkteam) als zeer positief en van grote waarden.”